четверг, 22 февраля 2018 г.

                                                               Шановні батьки!
Вимушені канікули продовжуються 
до особливого розпорядження. 
                         Чекайте на оголошення.         

           Любі діти, продовжуємо працювати самостійно.
Українська мова


Пошир речення за питаннями.

а) Марійка пише (кому?) (що?).
б) Олег вітає (кого?) (з чим?).
в) (Коли?) учні (що робили?) задачі.
г) Літак (як?) набирає (що?).

Допиши речення. Визнач головні та другорядні члени речення.
Дівчатка нарвали (чого?)...
Катруся прочитала (що?)...
Лист надіслали (кому?)...
Ми пишаємось (чим?) ...

Списати, додаючи потрібні суфікси.
а) Жили собі в лісі кот... і півн.... Була в них під кущ...ом хат...а.
б)На зеленому горб...у, у вишн...ому сад...у притулилася хат...а,
мов мал...ая дит...а.
Списати, вставляючи пропущені букви, в дужках підібрати перевірні слова.
Шви...ко ка...ка мовиться, та не шви...ко діло робиться. У людини ні...ті, а в орла — кі...ті.
Доповни речення порiвняннями .
1) Тоненькi берiзки взялися за руки i пiшли в танок , наче ... .
2) Сонце нiжно голубило землю , як ... .
3) Усе було вкрите бiлим снiгом , мов ... .
4) Шумлять хлiба на полi , наче ... .
5) Озеро виблискує на сонцi , нiби ... .
6) У краплинi роси , наче ... , вiдбивалося небо .
7) В`ється , наче ... , неспокiйна рiчка .
Математика
Розв’яжіть задачу.
У трьох морозильниках 980 порцій морозива. У першому — 360 порцій, у другому — на 240 порцій менше. Скільки порцій морозива в третьому морозильнику?
Обчисліть приклади.
320 + 210                                            670 + 320 – 4
 870 – 460                                           700 – 350 - 100
800 – 170 – 400                                  240 + (60 + 40)
380 – 180                                            230 + (44 + 56)
63 : 7 + 8 9                                        630 + 250
49 : 7 + 5 • 9                                        670 + 210
Розвяжіть рівняння
Х + 30 = 600 + 30                              560 – х = 20 + 40
240 + х =370                                      х – 56 = 200
Русский язык
Распространить предложения второстепенными членами.
      1. Ветер шумит. 2. Молния сверкает. 3. Радуга раскинулась. 4. Дети читают. 5. Птицы поют.
    Закончить предложения. Подчеркнуть в написанных предложениях главные члены.
      1. Ранним утром...
      2. На березке появились...
      3. Ярко светит...
      4. Лесная тропинка...
      5. Дождливая погода...
      6. От дерева к дереву...
Списать, вставить пропущенные орфограммы.
Где – то д…леко прогр…мел л…нивый гром. Потом вдруг дож…ь припустил и нач…л ч…сто – ч…сто сыпаться с неба мелкими каплями. Д…ревья вес…ло зашумели, л…ства покрылась мокрым блеском. Дож…ь усиливался. Песок промок, пот…мнел. Кое – где в колеях уже нал…лись луж…цы, и капли, уд…ряя по ним, ост…вляли пузыри. (По К.Паустовскому)

                   Не забувайте читати кожного дня.
                                                   
                                                





Комментариев нет:

Отправить комментарий