Підвищення кваліфікації вчителя

             Досвід роботи.

Прізвище, ім’я, по батькові

Тарановська Валентина Володимирівна

Посада (відповідно до запису в трудовій книжці)

Вчитель початкових класів

Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Селидівська загальноосвітня школа

I-III ступенів №2 Селидівської міської ради Донецької області

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)

Слов’янський державний педагогічний інститут, 1990р.

Педагогічний стаж

41 рік 6міс.

Кваліфікаційна категорія

кваліфікаційна категорія

Посилання на інтернет-ресурси, де Ви представлені (за наявності)

Блог класу «Школярики-веселики»

(valia_klas.blogspot.com)

 

 

 

Результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Селидівської ЗОШ № 2

       ПІБ

    Вид

       Тема

     2018 р.

№ посвідчення, дата видачі(сертифікату) про курсову перепідготовку.

ТарановськаВ.В.

Онлайн-курс

«Вчимося жити разом»

      21.03.2018

Сертифікат

05-32199

 

вебінар

Презентація підручників «Математика.1 клас» і «Я досліджую світ.1 клас».

     Сертифікат від

        14.05.2018

 

Онлайн-курс

«Онлайн-курс для вчителів початкової школи»

    Сертифікат від

        05.06.2018

 

 

      2019 р.

 

 

курси

Проектування освітнього середовища в Новій початковій школі.

     22.03.2019

        Свідоцтво

№02135804/0769-19

 

Онлайн-курс

«Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»

  Сертифікат від

        07.04.2019

Сертифікат у базі проекту EdEra https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/4ffa94da1ce

74fdcb55f5f753a5674e4

/valid.htmi

 

 

«Ігрові діяльнісні методи навчання в початковій школі»,

Сертифікат від 19.08.2019

Реєстраційний номер

1589-19

 

 

         2020 р.

 

 

Онлайн-курс

«Домедична допомога»

Сертифікат

08.03.2020

Сертифікат у базі проекту EdEra https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/7f4fcaa82be

240b185bbc749a3759a

64/vaid.htmi

 

 

Онлайн-курс

«Що має знати кожен вчитель?»

Сертифікат від

     02.04.2020

 

вебінар

«Рік математики в Україні.Результативна природничо-математична освіта у початковій школі».

   Сертифікат від

       02.04.2020

 

Онлайн-курс

Протидія та попередження булінгу (цькуванню)в закладах освіти

Сертифікат

Від   08.04 2020

 

 

 

 









Тема: Впровадження інтерактивного навчання в початковій школі.

Сучасний урок у початковій школі неможливий без впровадження вчителем інноваційних технологій, зокрема інтерактивних методів навчання, які базуються на творчій співпраці вчителя й учнів та учнів між собою. Моє післякурсове завдання «Впровадження інтерактивного навчання в початковій школі».

        Інтерактивне навчання - це специфічна форма організації діяльності, яка має на меті створити комфортні умови навчання, за яких кожний учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

        Навчальний процес завдяки вище згаданій технології відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів.

       Свою роботу по даній проблемі я починала з поступового використання технологій - і мені, і учням потрібно було звикнути до них.

       Враховуючи технологічні особливості учнів молодшого шкільного віку   та   рівень   їхньої   готовності   до   спілкування,   застосування інтерактивних технологій навчання розпочинала з роботи в парах. Саме в процесі роботи в парах учні отримують можливість говорити, що є необхідним для цього вікового періоду.

      Всупереч тому, що увага дітей молодшого шкільного віку нестійка і тому вони часто відволікаються, під час роботи з партнером кожний з учнів працює активно. Цю технологію я використовую на будь - якому етапі уроку. Навіть на етапі перевірки самостійно виконаного завдання, зокрема й домашнього, коли пропоную звірити відповіді завдання і в разі розходження довести правильність своєї відповіді.

    Наприклад, на уроках математики під час організації праці за технологією „Робота в парах" даю учням наступні завдання:

·        * обговорити хід розв'язання прикладу (задачі).

·     *   обговорити відповіді на запитання вчителя;

·        *звірити відповіді в дом.прик  повторити склад числа т.п.

·        * перевірити таблицю +_.

Вчу дітей вільно висловлювати свої думки. Цьому сприяє інтерактивний метод „Мікрофон”. Даний метод використовую  на етапі актуалізації знань учнів, так і під час узагальнення навчального матеріалу.

Ось, наприклад, на  уроці математики з теми «Закріплення   усного додавання та віднімання  одноцифрових чисел. Складання і розв’язування за-дач за коротким записом»   використовую технологію «Мікрофон» і на етапі  актуалізації знань,і  на етапі   рефлексії.

Вправа «Мікрофон»

 Діти, а для чого нам потрібно вміти додавати та віднімати  одноцифрові  числа  ?

- Що ви очікуєте від уроку?

  На етапі -  Підсумок уроку. Рефлексія застосовую  вправу "Мікрофон".

- Чи все ти зрозумів на уроці?

- Який вид нашої роботи тобі особливо сподобався?

- Де було важко? Що треба робити, щоб ти навчився?

На уроці української мови даний метод застосовую з метою повторення вивченого матеріалу, виявлення ставлення дітей щодо доцільності вивчення поданого матеріалу. При проведенні підсумкового уроку з теми  «Іменник» використовую метод «Мозковий штурм».

·        Які слова називаються іменником?

·        На які питання відповідають іменники?

·        До яких слів ставлять питання що?

На кожному уроці читання я працюю над проблемою вдосконалення навичок швидкісного та виразного читання. Тому використовую вправи на розвиток мовного апарату та кута зору учнів. Це такі, як: робота зі скоромовками, чистомовками, читання „деформованих” текстів. На уроках я використовую такі ігри, як: «Додай склад- утвори слово», вправа «Читай, відповідай швидко», «Закінчи речення», «Кластер»-об’єднання декілька однорідних предметів, які можна розглядати як самостійну одиницю, якій властиві певні властивості., вправа «Сенкан».

Серед інтерактивних методів навчання віддаю перевагу побудові „асоціативного куща". Фактично вчитель визначає тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова. Цей метод універсальний на всіх етапах уроку, зокрема під час активізації, в основній частині, як засіб перевірки знань.  

      Отже, на дошці перед очима дітей виникає за їхніми відповідями цікавий „кущ".

    Таким чином, навчання молодших школярів стає цікавим, радісним, водночас створюються умови для бажання читати, самостійно поповнювати свої знання, пробуджується емоційне задоволення, радість від отриманих знань і самого процесу їх засвоєння.

Але інтерактивна модель навчання має як позитивний, так і негативні сторони.

      Не можна сказати, що потрібно використовувати лише інтерактивну модель. Для навчання важливі всі рівні пізнання і всі види методик. В сучасному світі обсяг інформації набагато збільшився, і одній людині неможливо знати все. Тому на перше місце виходять інші навички: думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї і концепції і вже на основі цього шукати потрібну інформацію, трактувати її і застосовувати в конкретних умовах. Саме цьому і сприяють інтерактивні методи.

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий