четверг, 1 февраля 2018 г.

Добрий вечір,  любі діти 
та Ваші батьки.

Сьогодні ми приготували завдання на період 
карантину для,Вас, учнів  3 - А, 3 - Б ТА 3 - В класів.
Роботу виконуйте,будь ласка, в окремих нових зошитах. Зошити з виконаним завданням принести в перший день занять.
Математика.
Учні 3 - А та 3 - Б класів повністю завершують виконання вправ до сторінки 110 взошитах Ексрес - контроль. І частина.
Учні 3 - В класу виконують завдання в зошитах Експрес - контроль ІІ частина за сторінками 1 - 12.
Наступні завдання,виконують усі учні в окремих зошитах.
Приклади        

90 – 48 : 8 * 7                      (32 + 32) : 8 + 16
49 : 7 + 54 : 9                       36 : ( 32 – 23 ) * 7
( 36 + 36) : 8 + 12                   8 * 8 + 9 * 9
100 – (72 – 36)                    ( 72 – 36) : 4 * 8


                
650 + 270 – 480                  600 – 350 + 380
520 – 470 + 180                  640 – 250 + 120
140 + 380 – 260                   630 – 500 + 90
900 – 430 + 180                   170 + 360 – 250
1000 – 640 + 290                 720 – 500 + 290
650 + 170 – 300                   440 + 160 – 260

Виконай дії з поясненням

2 м – 35 см                     1 ц 25 кг – 75 кг
4 м 20 см – 60 см            1 м 48 см – 56 см
1 т – 280 кг                      2дм 5 см – 18 см
1 т – 3 ц                            3м – 22 дм

Порівняти

3 см 2 мм … 23 мм          2 дм 6 см … 2 дм 2см
2 т … 980 кг                      2 ц 25 кг … 225 кг
3 м 3 дм …33 см               5 ц 65 кг … 500 кг

Обчислити P (периметр)

Довжина прямокутника – 36 см, ширина у 4 рази  менше .
Найти периметр прямокутника.

Сторона квадрата – 20 см. Знайти периметр квадрата.

Завдання. Запиши прикладом.

У скільки разів  42 > 6, 54 > 9, 63 > 7, 72 > 8 .
У скільки разів  7 < 49 , 4 < 28 , 9 < 54, 6 <18.
На скільки     96 > 39, 42 > 27, 51 > 35, 73 > 49.
На скільки     16 < 43, 28 < 56, 32 < 81, 43 < 91. 

Задача.
До магазину завезли  720 зошитів. У клітинку було - 360 зошитів, у лінію - на 140 зошитів менше , ніж у клітинку.Решта зошитів була в косу лінію Скільке зошитів завезли в косу лінію?                                                                                                      

В  перший день швачка за 6 годин пошила 12 фартухів. За другий день вона пошила  за годину на 2 фартухи більше. За скільки годин вона пошиє 36 фартухів з такою працездатністю?                                                                                                
                                                                                         
З ділянки зібрали 42 кг помідорів і розклали  їх в 7 ящиків.Огірків зібрли 27 кг і розклали  в 9 ящиків порівну. У скільки разів більше в одному ящику помідорів, ніж огірків? На скільки кілограмів більше в одному ящику помідорів, ніж огірків?                                                                                                                             



Українська мова
Списати текст. Надписати до якої частини мови належать слова.

Весна
Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.                                                                       
Списати текст. Підкреслити головні члени речення.
Весна у лісі
Радісна, гомінка і пахуча весна. Дзвінко співають птахи. Теплий вітер пробігає у верховітті. З’явилися паростки молодої трави. Голубими та білими пролісками вкрилися галявинки. Збігали по купинках мурашки. Вилетіли із зимового притулку перші джмелі. Ліс одягається в зелене вбрання. Скоро зацвіте на узліссі черемха. Защебечуть дзвінкоголосі солов’ї. Прилетять і закують зозулі. Гарна, радісна, весела весна в лісі!

Розібрати за будовою слова, підібравши спільнокореневі слова.

Авторський, вибір ,народний, перечитати, пережити, повчальний, теплий, струмок, хмарки, придорожній.

Зробити звуковий аналіз слів.
Ягідка, ящірка, співає, грають, життя, бур'ян, м'який.

Русский язык.
1 Списать текст, поставив предложения в правильной последовательности.
Снег.
       С неба падали снежинки на крыши домов. Лёд хрустел под ногами. Вода в лужах замёрзла. Кончики их были покрыты льдом. Вышло солнышко.  Капельки скатывались на землю, как бисер. Красив вид у земли. Наступала зима. Веточки      берёз звенели от ветра.  Снег стал чистыми капельками воды.                                                                                                                                  
2 Составь предложения.                                                                    
 волшебница -  зима, пришла.                                                                          
в , воздухе холодном, мягкие, кружатся, снежинки                                     
снег, пушистый, землю, укрыл                                                                      
   сосны, и , ели, в, белых, стоят, шубах                                                                    
3  Сделать звуковой анализ слов.                                                       
          Яблоко, земля, кольцо, съел, крылья, ранний.                                                    4  Спиши.Вставь орфограммы.                                                             
          Ж...вёт в л..су белочка. Гн..здо у неё на  с...не . З...мой  белка                     свернётся клу..ком в своём тёплом гнёздышке. Не страшны ей                 никакие лютые м..розы. Осенью переменила она своё рыженькое           п..льто на серую шу..ку. Наготовила хл..потунья запасов на всю долгую зиму, ут..плила свой домик. Ещё летом белочка нач..ла сушить грибы.

Літературне читання.
Прочитати тексти і скласти план переказу.( Прочитати, поділити на частини, озаглавивши їх.)
с.130 -131,  132 - 133, 134 - 136.


    

Комментариев нет:

Отправить комментарий