среда, 1 апреля 2020 г.


                            Всім доброго ранку. 
                      Сьогодні  - 1 квітня. 


        

             А ще сьогодні – День гумору. 
               Посміхніться , будь ласка.
Слухняна
Першокласниця    приходить до школи, а мама питає:
—  Оленко, а хто за тобою сидить?
—  Я не знаю, бо вчителька казала, що назад обертатися не мо
жна.
Куди поспішати
—  Швидше збирайся, а то запізнишся в школу,- каже мама синові.
—  Нічого, школа відчинена цілий день. 
Велика азбука
—  Я не хочу ходити до школи,— захникав Петрик.
—  Чому? — спитав батько.
—  Тому що мені скажуть: напиши «А».
— А чому ж ти не хочеш написати «А»?
—  Бо тоді мені скажуть: напиши «Б».
А тепер до роботи.
Читання: знайомимося з буквою «ї», позначення нею сполучення
звуків /йі/. Буквар с.42 – 43.Читаємо склади, складаємо і читаємо слова, опрацьовуємо вірш Людмили Савчук «Моя Україна – це пісенька мами».
Письмо: працюємо в зошита для письма на с.31.Пишемо рядкову букву ї, склади, слова з цією буквою та списуємо речення  .
Математика: продовжуємо знайомитися з різницевим порівнянням чисел, учимося вимірювати відрізки. Підручник с.84, вивчити правило.
Зошит с.27
Дизайн та технології: створюємо орнамент для розпису чашки.
                         фантазуємо.
                  


Комментариев нет:

Отправить комментарий